Спиди

ПОДМЯНА И ВРЪЩАНЕ

ЗАПАЗЕТЕ ДОКУМЕНТА (ТОВАТИТЕЛНИЦАТА) ПРИДРУЖАВАЩ ПОРЪЧКАТА ВИ!

Всички наши пратки пътуват с опция „преглед и тест” преди заплащане на наложения платеж.

  1. Подмяна се извършва до 3 работни дни след получаване на поръчката, след като сте ни уведомили по телефон или e-mail кой точно артикул, желаете да бъде подменен. Подмяната се извършва от куриерската фирма в момента на получаване на новия артикул.
  2. Връщането на продукт, може да извършите в 14 дневен срок след, предварително известие от Ваша страна. Артикулът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната си опаковката (прозрачен плик, кутия и т.н.). Няма да възстановяваме стойността на продукти, които са били носени или не са ни върнати в оригиналното си състояние. Пратките се изпращат обратно с опция за проверка на пратката и наложен платеж (сумата, която сте заплатили за продукта).

Задължително трябва да приложите копие или оригинал от товарителницата (документа, който сте получили от куриерската фирма), с която сте получили продуктите.

Безплатно връщане - само чрез куриерска фирма Спиди

Ако желаете да върнете безплатно продукт, можете да посетите най-близкия офис на Спиди или да заявите куриер на Спиди да Ви посети на посочен адрес. Необходимо е само да кажете, че пратката, която връщате е за изпращача, данните ще ги имате върху опаковката, която сте получили. Връщането на пратки с всички останали куриерски фирми е за Ваша сметка.

Ако, нямате възможността да връщате с куриерска фирма Спиди. В такъв случай трябва да поемете куриерската услуга и да изпратите продуктите до адреса на фирмата ни. За доуточнение на адреса можете да се свържете с нас на посоченият телефон в сайта ни.